piątek, 23 sierpnia 2013

Badania i badania.....

Hej, napisałam wczoraj, że zaraz będzie następny post ale widocznie dostawca mojego internetu mnie nie lubi. No ale korzystając z okazji teraz mam :) Więc pisze jakie badania miałam wykonane nie będę pisała wyników, ponieważ wszystko jest ze mną dobrze a grupę krwi mam ARh-... Także zaczynamy aa i jeszcze bym zapomniała coś działo mi się jak jeszcze miałam internet i nie mogłam odpowiadać na komentarze nie wiem czemu -.-

Badania, które wykonałam następne będą w 10 tyg. + co dwutygodniowa wizyta u ginekologa.

  1. Badanie ogólne
  2. Pomiar ciśnienia 
  3. Wzrost i masa ciała
  4. BIM
  5. Morfologia krwi
  6. Grupa krwi
  7. Cytologia
  8. Badanie moczu
  9. Różyczka przeciwciała
  10. WR
  11. Badanie na HIV

    To tyle... Nie wiem czy coś jeszcze mam zrobić więc jak tak to piszcie... Paa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz