czwartek, 29 sierpnia 2013

Operacja :/

Nie mam czasu się rozpisywać, więc będzie krótka notka jak wrócę do domu będę nadrabiała zaległości. No więc tak nie opowiadam od początku opowiem jak będę w domu teraz ogólnie. Miałam zapalenie wyrostka robaczkowego, nie wiedziałam czy mogę zrobić operacje ale moja ginekolog pozwoliła. Jestem już po ale nie mogę się ruszać, ponieważ dziecko było bardzo narażone i teraz musi "odpocząć". Także leżę i nic nie robię, strasznie mnie bolało ale jeśli bym nie mogła zrobić operacji ze względu na dzidziusia to musiałabym jakoś przeżyć, nie wiem jak bym to zrobiła. Mój bobasek ma już 9 tygodni i pojawiły się pierwsze zaokrąglenia na brzuszku, nie mogę się rozpisywać więc lecę pozdrawiam i trzymajcie kciuki nie za mnie a za dzidziusia aby był cały zdrów i operacja nie miała najmniejszego wpływu na jego rozwój.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz