wtorek, 6 sierpnia 2013

Tak ogółem.

Witajcie! Karina.... tak mnie nazywają. Urodziłam się w 1993r. czyli wychodzi na to, że stara ze mnie dupa. Mój chłopak ma na imię Bartosz i jest ode mnie o rok starszy ale zachowuje się jak 15 latek :/

Zaczęłam pisać bloga, bo jak się domyślacie po jego nazwie zostanę mamą. W ciąże zaszłam miesiąc temu, nikt o niej nie wie i chce aby tak zostało jak najdłużej... ale może zacznę od początku. 

Bartosza poznałam rok temu, pracował u mnie (remontował mi dom). Na początku jakoś szczególnie nie pałaliśmy do siebie entuzjazmem ale z czasem się to zmieniło. Remont trwał długo a my chcieliśmy żeby trwał jeszcze dłużej. Codzienne kawusie, żarty, dłuugie rozmowy przypadły nam do gustu, niestety remont się skończył ale nie nasza znajomość. Zaczęliśmy się spotykać coraz częściej i na dłużej. W końcu zostaliśmy parą, później poznał moją rodzinę ja jego. Spotykaliśmy się jakieś pół roku i w końcu to zrobiliśmy. Byliśmy pewni, że jeśli to mój pierwszy raz to nie ma prawa żebym zaszła w ciążę. Seks był cudowny. Jakiś miesiąc temu zaczęłam podejrzewać że jestem w ciąży, i moje podejrzenia się sprawdziły. 

Jeszcze nikomu o tym nie powiedziałam, ii za bardzo nie wiem jak to zrobić. Mam ogromną prośbę do dziewczyn w młodym wieku i w nieplanowanej ciąży ewentualnie już po aby do mnie napisały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz