poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Pierwsza wizyta u ginekologa.

Byłam dziś u ginekologa, a raczej u Pani ginekolog. Jest taka jak opowiadały mi dziewczyny czyli bardzo fajna. Zrobiła mi badanie i potwierdziła, że jestem w ciąży a także zleciła badanie krwi i moczu, po tych badaniach dokładnie oznajmi mi, który to tydzień. Na razie nie założyła karty ciąży, ale powiedziała że zrobi to po otrzymaniu wyników krwi i moczu które muszę jej dostarczyć w tym tygodniu. Na wszystkie moje pytania dopowiedziała i nie mam na razie żadnych obaw. Powiedziała też, że na razie będziemy się widywały raz w miesiącu, chyba że zdarzy się coś niepokojącego. Na razie nie dolegały mi żadne objawy ciąży aż do wczoraj. W sumie miałam tylko wyostrzony węch teraz doszły nudności. O wszystkim powiadomiłam ginekolog, ale powiedziała że to normalne tak jak moje bóle brzucha. Powiedziała także, że nie ma żadnych przeciwwskazań aby uprawiać seks podczas ciąży. ( Nie pytałam jej o to ).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz