wtorek, 13 sierpnia 2013

Po kolejnej kłótni z mamą imiona zostały zatwierdzone.

Dziś miałam telefon od mamy jakie to śliczne imiona znalazła....załamałam się i powiedziałam, że imiona są już wybrane. Co do chłopca jej się nie podoba a dla dziewczynki stwierdziła że UJDZIE. Co mnie strasznie wkurzyło,ale myślę, ze ją bardziej wkurzyło to, że dziecko nie będzie miało mojego nazwiska. Ona twierdzi, ze skoro nie mamy ślubu to dziecko powinno mieć moje nazwisko lub dwa po myślniku ale koniecznie moje ma być pierwsze. Zbulwersowała się jak jej powiedziałam że na 100% dziewczynka to:
Michalina Karina Bielecka
A chłopiec to :
Mikołaj Bartosz/Mateusz Bielecki

Zastanawiamy się nad drugim imieniem chłopca, ponieważ ma być po tatusiu, ale jest taki problem, z e do tatusia każdy mówi Bartosz i mało kto wie, ze na prawdę to jego drugie imię ,pierwsze to Mateusz.

Moja mama wolała aby to wyglądało tak :
Maria Karina Miśkiewicz 
lub:
Maria Karina Miśkiewicz-Bielecka
U chłopca:
Teodor Jan Miskiewicz
lub:
Teodor Jan Miśkiewicz-Bielecki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz