wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie roku.

Obecny rok był dla mnie wyjątkowy i tak pomyślałam, że zrobię jego małe podsumowanie.
W styczniu oficjalnie zaczęłam spotykać się z Bartoszem, nie oficjalnie dużo wcześniej, w marcu przedstawiłam go swojej rodzinie, a on mnie swojej. W dniu 26 lipca poczęliśmy nowe życie :) 7 sierpnia dowiedział się o tym
Styczeń:

  • Razem z Bartoszem oficjalnie zostaliśmy parą (nieoficjalnie dużo wcześniej)
Marzec:
  • Poznaliśmy nawzajem swoje rodziny
Lipiec:
  • poczęcie nowego życie :)
Sierpień:
  • Bartosz dowiaduje się o ciąży
  • Rodzice dowiadują się o ciąży 
  • Pierwsza wizyta w ciąży u ginekologa 
  • Pierwsze usg :)
  • Operacja 
Wrzesień:
  • Przeprowadzka do NASZEGO mieszkania
Październik:
  • Przeprowadzka do Poznania
  • Rozpoczęcie studiów 
  • Aqa aerobik dla kobiet w ciąży    
Listopad:
  • Powrót do Częstochowy 
  • Remont mieszkania
Grudzień:
  • Zaręczyny 
  • Pożar mieszkania po ukończonym remoncie
  • Będzie dziewczynka (Michalina)

Myślę, że to tyle ale znając mnie na pewno o czymś zapomniałam :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz