poniedziałek, 30 grudnia 2013

Kochamy polskie prawo.

Jak Ci ludzie mnie wkurzają. Może od początku, byłam dziś w ubezpieczalni i co prawda przyznali nam pieniądze za ubezpieczenie, lecz 70% nie 100%, i do tego nie wiadomo kiedy je wypłacą. Pani z którą rozmawiałam, nie dość, że była niekulturalna, niekompetentna to także była bardzo zdziwiona, moim wiekiem, ciążą i brakiem ślubu. Zamiast rozmawiać na temat, to ona tylko powtarzała, że ta dzisiejsza młodzież się nie szanuje, w tym wieku ciąża oraz mieszkanie razem bez ślubu. Pani nazwała mnie cudzołożnicą (chyba nie wie co to znaczy) oraz lafiryndą. Także dzień mam super.....

Mój dzidziuś, rozpoczyna 27 tydzień ciąży, czyli to już trzeci trymestr i tak jak mówią, że teraz ma bardziej wyczulone kubki smakowe, tak jest... Gdy jem coś pikantnego lub kwaśnego zaczyna się mocno poruszać, w przypadku innych smaków tego nie robi :) Jestem już po wizycie u lekarza, i moje dzieciątko waży lekko ponad kilogram i mierzy 37 cm :)  Ja, jak to ja trochę spuchnięta ale szczęśliwa w miarę możliwości oczywiście w zaistniałej sytuacji :) Gdzieś przeczytałam, że to ostatni dzwonek na seks aż do końca połogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz