wtorek, 13 sierpnia 2013

Długi weekend :) I wspomnienia.

Długi weekend nie będzie taki długi. Mieliśmy fajne plany a tu lipa, bo jednak w piątek do pracy :(  Więc czwartek spędzimy we dwoje pewnie wieczorem będziemy oglądać jakieś filmy, polecacie jakieś ? Piszcie propozycje w komentarzach :) W sobotę i niedziele jedziemy do Lublina miasta w którym oboje się wychowaliśmy ale nie znaliśmy się w tamtych czasach :) "Zahaczymy" też pewnie o Dworek tzn. Dom dziecka w którym kilka lat mieszkał Bartek, Michał i Marta tam też Michał poznał Asię ale ona tam nie mieszkała, czasami odwiedzała ten Dworek jako wolontariuszka w wieku 15 lat. Michał miał już wtedy 19 i także często tam jeździł tak jak teraz.

Obejrzałam dziś Zielona Milę świetni film pod koniec koło 20 minut przed końcem zaczęłam ryczeć jak dziecko, Bartek jak wrócił do domu to było w tym momencie to nie wiedział co mi się stało i pytał się czy wszystko ok ze mną i dzieckiem a ja mu mówię, że to przez fil to się śmiał :D

Od pewnego czasu Bartosz jest miły, opiekuńczy itp. dziś dostałam kwiaty i to żywe tulipany w środku sierpnia :) Moje ulubione kwiaty Kocham GOO !

PS. Nie patrzcie ns tło to zdj w garderobie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz