czwartek, 8 sierpnia 2013

....Ale o co chodzi ?

Minęła 22 a ja wciąż ślęczę nad telefonem..... jest nagle światło w ciemnym pokoju i melodia Mannam-Po to jesteś na świecie już wiedząca co się kroi odbieram niepewnym głosem:

-Słucham
-Cześć Karina. Słyszałam nowego newsa, bardzo wam gratuluję i pamiętaj, że zawsze możesz na mnie liczyć 
-No ok dziękuję 
-Co robisz jutro wieczorem 
-No nie wiem...... chyba siedzę w domu
-Co powiesz na babski wieczór?
-No ok 19?
-Może być to do jutra pa 
-Pa


Po tym telefonie za bardzo nie wiedziałam o co chodzi. Do tej pory nasze relacje były mniej więcej takie :
-Hej
-Cześć
-Co u ciebie?
-Wszystko dobrze a u ciebie ?
-Też, leci 
-Aha

I to był zazwyczaj koniec rozmowy, wiec w sumie nie wiem jak to jutro będzie, czy się będzie "kleiło". W sumie nic do niej nie mam, ale trochę to dziwne :/ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz